Intră cu Facebook

Ai uitat parola?
Înregistrează-mă

«Login

rom рус
gradient

Întrebări frecvente

În cazul în care o să aveţi anumite întrebări şi neclarităţi le puteţi adresa prin accesarea relaţiilor de contact indicate în rubrica contacte.

De ce atunci când încerc să trimit invitații, primesc mesajul:“Acest e-mail are deja o invitație”?
Acest lucru se întâmplă deoarece persoana pe care doriți să o invitați a mai fost deja invitată de către un alt participant.
Cum asigurați autenticitatea respondenților?

Autenticitatea participanților este asigurată prin aplicarea unui sistem sigur de identificare. Prin urmare sunt constatate imediat înregistrările nevalabile (nume/prenume inexistente, înregistrările multiple,completarea chestionarelor din numele altor persoane), care ar putea să distorsioneze datele

Ce este magenta.md?

Magenta.md este un site specializat în sondajele on-line. Prin intermediul sondajelor de opinie este posibilă identificarea necesităților, nemulțumirilor și sugestiilor consumatorilor cu privire la anumite servicii și produse. Ai nevoie doar de un calculator și conexiune la rețeaua Internet pentru ați exprima opinia prin intermediul magenta.md

Se pot înregistra două persoane din aceeași familie?

Da.

Se pot înregistra două persoane cu același IP?

Da.

Cum aflu dacă apare un chestionar?

În momentul apariției unui nou chestionar, fiecare respondent primește o invitație de completare pe e-mailul personal. 

Cât de des apar chestionarele noi?

Chestionarele nu au frecvență fixă de apariție.

Unde pot vedea rezultatele sondajului la care am participat?

Pe site-ul companiei: Magenta Consulting

Cum pot verifica la ce etapă mă aflu?

Etapa la care te afli depinde doar de modalitatea ta de a gestiona punctele acumulate. În cazul fiecărui cadou este afișat numărul necesar de puncte pentru a intra în posesia acestuia. Respectiv, fiecare participant este în drept să planifice activitatea sa astfel, încât să primească cadoul în termenul cel mai scurt posibil. Pentru aceasta ați putea să consultați meniul punctaj.

Cum sunt utilizate datele precum este venitul lunar?

Datele personale (sex, nivelul veniturilor, statut etc.) reprezintă criterii de bază în funcție de care se analizează profilul consumatorului. Oricare dintre acești factori influențează direct comportamentul și atitudinea acestuia față de anumite produse și servicii. Cu acest scop datele personale sunt depersonalizate și ulterior analizate ca  fiind  caracteristice unui grup.

Ce cadouri aș putea să câștig?

Fiecare cadou disponibil la momentul actual este afișat în meniul punctaj, unde este indicat și numărul de puncte, care necesită a fi acumulat pentru intrarea în posesia cadoului respectiv.

Cum pot să mă asigur că într-adevăr primesc cadoul dacă acumulez numărul necesar de puncte?

În meniul contacte puteți verifica numerele de relații și adresa juridică a gestionarului de site. În cazul în care aveți dubii în ceea ce privește autenticitatea acestuia puteți, să ne contactați.

Ce fac atunci când drepturile mele sunt lezate?

În cazul în care credeți că drepturile Dvs. sunt lezate ne contactați la numerele de telefon indicate în rubrica Relații de contact și ne comunicați dificultățile întâmpinate. O modalitate mai eficientă ar fi expedierea unui mesaj on-line în rubrica Relații de contact, unde puteți să indicați și perioada în care ați dori să fiți contactat.